Posle nekoliko meseci od prve najave, Opel je zvanično predstavio novu "zafiru turer", većeg i unapređenog modela u odnosu na postojeću "zafiru", sa kojom predstavlja deo Opelove "monokeb" game, koji još čine i manji modeli "agila" i "meriva". Opelovi inženjeri su značajno unapredili koncept sedenja "Flex7". Dok se ceo treći red i dalje može preklopiti tako da bude u nivou sa podom prtljažnika, drugi red je potpuno preoblikovan: sada se sastoji od tri odvojena, pojedinačna sedišta, koja se mogu potpuno preklopiti i pomerati nezavisno jedno od drugoga. Svako od sedišta ima mogućnost uzdužnog pomeranja od 210 mm. Pored toga, putnici u drugom redu uživaju u prednostima jedinstvenog opcionog salonskog sistema sedenja, sa prostranošću i udobnošću svojstvenim limuzini. Zahvaljujući pametno osmišljenom mehanizmu preklapanja, zadnja strana srednjeg sedišta u drugom redu preklapa se na dole i okreće, kako bi pružila udobne rukonaslone putnicima na bočnim sedištima.
Posle nekoliko meseci od prve najave, Opel je zvanično predstavio novu "zafiru turer", većeg i unapređenog modela u odnosu na postojeću "zafiru", sa kojom predstavlja deo Opelove "monokeb" game, koji još čine i manji modeli "agila" i "meriva".
Opelovi inženjeri su značajno unapredili koncept sedenja "Flex7". Dok se ceo treći red i dalje može preklopiti tako da bude u nivou sa podom prtljažnika, drugi red je potpuno preoblikovan: sada se sastoji od tri odvojena, pojedinačna sedišta, koja se mogu potpuno preklopiti i pomerati nezavisno jedno od drugoga. Svako od sedišta ima mogućnost uzdužnog pomeranja od 210 mm.
Pored toga, putnici u drugom redu uživaju u prednostima jedinstvenog opcionog salonskog sistema sedenja, sa prostranošću i udobnošću svojstvenim limuzini. Zahvaljujući pametno osmišljenom mehanizmu preklapanja, zadnja strana srednjeg sedišta u drugom redu preklapa se na dole i okreće, kako bi pružila udobne rukonaslone putnicima na bočnim sedištima. Uzdužni pokret bočnih sedišta je u ovom slučaju produžen na 280 mm – 70 mm više nego kod standardne verzije i 80 mm više u odnosu na trenutno aktuelnu "zafiru". Pored toga, spoljna sedišta klize 50 mm prema središtu kabine, što je istinski novitet u segmentu.
"Zafira turer" nudi 710 litara prtljažnog prostora u verziji petoseda (65 litara više u odnosu na aktuelnu"zafiru"), i do 1.860 litara (+ 40 litara) kada su oborena sva sedišta.
Radi opuštenog osećaja u vožnji, mehatronička šasija "zafire turer" izvedena je tako da pruži vrhunski nivo udobnosti i bezbednosti. U poređenju sa prehodnom generacijom, međuosovinsko rastojanje i tragovi su značajno povećani radi udobnosti vožnje i dinamičke stabilnosti: međuosovinsko rastojanje je sada 2.760 mm (+ 57 mm).
Prilikom izbacivanja na tržište ove jeseni, "opel zafira turer" će biti dostupna sa tri verzije dvolitarskog CDTI komon-rejl turbo dizel motora, koji je poznat iz modela "astra" i "insignija". Izlazne snage tih motora su 110 KS i 130 KS, dok je najbolja jedinica u ovoj ponudi prerađena da može da postigne 165 KS. Linija benzinaca uključuje dva smanjena, ekonomična 1,4-litarska ECOTEC benzinska motora sa turbo-punjenjem, sa 120 i 140 KS. Šestostepeni ručni i automatski sistemi prenosa su u ponudi.